Dobre Feng Shui pozwala lepiej zarabiać. Pieniądze są jednym z najważniejszych aspektów spełniania marzeń – możliwości podróży, zakupu nowego domu, mieszkania czy podreperowania zdrowia. Dlatego też, tak ważną sprawą jest fakt, czy firma, w której pracujesz, dobrze zarabia i czy dobrze płaci pracownikom.
Czy być może Ty jako prezes masz możliwość spełnić marzenia swoich ludzi. Jako konsultant zapewniam Cię, że Feng Shui jest w biznesie i pracy niezwykle istotną kwestią. Po prostu pozwala dobrze zarabiać.
Czy dobre Feng Shui pomoże? Ludzie biznesu często pytają jak to możliwe, żeby chińska sztuka aranżacji przestrzeni była ciągle aktualna i mogła przynosić wymierne korzyści? Wówczas kieruję ich uwagę na największe miasta Azji rozwijające się w oparciu o Feng Shui z najsłynniejszymi budynkami: Bank o China, Hong Kong Shanghai Bank czy Peninsula Hotel. Eksperci mają tam pełne ręce roboty, a rozwój biznesu w tej części świata jest oparty na precyzyjnej wiedzy, co może przynieść firmie korzyści i czego się wystrzegać, by forma nie splajtowała.
Od czego zależy powodzenie firmy? Zyski w biznesie zależą przede wszystkim od: – dobrej lokalizacji firmy,
– dobrej promocji,
– także dobrego ustawienia kluczowych w firmie osób – prezesa, dyrektora finansowego, dyrektora marketingu i samych pracowników, niezwykle istotną kwestią w aranżacji samej firmy jest także miejsce dla klientów, o czym bardzo często się zapomina. Na uwagę zasługuje również spójny wizerunek firmy – jej nazwa i logo budujące markę.
Z mojego doświadczenia wynika, że uchybienia w którejś z powyższych kwestii mogą przekładać się na problemy finansowe. Te problemy mogą wynikać z braku klientów, rotacji pracowników, podejmowania niekorzystnych strategicznie decyzji, złego zarządzania ludźmi lub niekorzystnych decyzji finansowych. Postaw na potencjał miejsca i ludzi
Co sprawdzić przy szukaniu idealnego miejsca? Do sprawdzenia jest na pewno lokalizacja firmy i okolica jej funkcjonowania, okoliczne budynki, szlaki komunikacyjne zarówno piesze jak i samochodowe lub place budowy w okolicach firm. Te czynniki odgrywają ogromną rolę w zyskach firmy lub ich braku.
Pojawienie się w rejonie firmy np. placu budowy i zamknięcie w związku z tym kluczowej dla firmy drogi może bardzo niekorzystnie wpłynąć na jej dochody. Podobnie aranżacja głównego wejścia do firmy w niekorzystnym miejscu sprawi, że firma może mieć problemy. Być może nie jest to kwestia dni czy miesięcy, ale doświadczenia prognozuję wzrost lub upadek biznesu. Aranżacja wewnętrzna Istotną rolę, ułatwiającą pozyskiwanie dochodów jest także wewnętrzna aranżacja firmy. Mam na myśli ciągi komunikacyjne, rozmieszczenie gabinetów kadry kierowniczej i samych pracowników. Dużą rolę w aktywności ludzi odgrywają także strony świata, możliwość wykorzystania swoich najkorzystniejszych kierunków w zdobywaniu klientów i korzyści finansowych, a także sama aranżacja biurek, aranżacja kolorystyczna i wiele innych kluczowych kwestii.
Z życia wzięte
Te – być może – ogólniki to doświadczenia firm, które zmagały się z problemami finansowymi. Sklep, który splajtował ponieważ właściciel nie sprawdził lokalizacji i wcześniejszych historii samej siedziby. Mała firma, której szef nie miał autorytetu, klientów i finansów. Duża firma, która borykała się z problemami finansowymi, pracownikami i szukała kierunku rozwoju, a w której trudno było znaleźć dyrektora finansowego, a dyrektor marketingu miał swój gabinet w najbardziej niekorzystnym miejscu w firmie. Dodatkowo szefowie firmy nie mając swoich miejsc, nie mieli także autorytetu. Natomiast sami pracownicy zamiast pracować generowali konflikty i sprzeczki. Albo do której wiodło kilka wejść. Czy takie firmy mogły w tym kształcie przynosić zyski??? Po zmianach. Owszem.
Jak czułbyś się wiedząc, że ludzie mają w firmie wielkie oparcie, z przyjemnością pracują ponad plan, są skupieni na pracy, dostają podwyżki i z radością wyjeżdżają na zjazdy integracyjne. Przecież wiadomo, że zadowolony pracownik zadowolonego Prezesa zawsze przynosi zyski…
Feng Shui w pracy – to najprościej rzecz ujmując sposób na zagospodarowanie wnętrz, tak, żeby człowiekowi dostarczyć maksimum skupienia, aby nie musiał borykać się z blokadami, których nie zauważa, a całą swoją energię poświęcił na pracę, żeby czuł się pewnie, że znalazł miejsce, w którym jego życie nabiera sensu a praca jest honorowana fantastycznymi zarobkami. Feng Shui w pracy to sposób na podniesienie jakości pracy – tym samym dochodów.
Dlaczego warto zrobić konsultację Feng Shui ? Dlatego, że wnętrza biur, sklepów, mieszkań – to bardzo często przypadkowo poustawiane sprzęty w przypadkowych kolorach. Człowiek zostaje przyporządkowany do miejsca pracy i nie zawsze czuje się w nim dobrze i nie wykorzystuje swojego potencjału.
Jeżeli Państwa zdaniem, Pracownicy mogliby przynosić jeszcze większe zyski, a z niewiadomych względów nie przynoszą, kontrahenci nie są tymi, których Państwo szukacie, a pracownicy rotują – może to oznaczać, że pomieszczenia w których Państwo przebywacie co najmniej 160 godzin miesięcznie, nie pracują dla Was a przeciwko Wam.
„Feng Shui jest zbyt skuteczne, aby je ignorować” William Spear
Mój telefon 78 44 47 239
Mój mail: feng-shui@home.pl